W czwartek, 14 grudnia, w blisko 300 kinach w całej Polsce wystartowała kampania LINK4 promująca holowanie i auto zastępcze w pakiecie OC. Spoty można obejrzeć przed pokazem najnowszej części filmu „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi”, który tego samego dnia wchodzi na ekrany kin.
Autorem spotu jest młody reżyser, Jakub Gutkowski, który za swoje dzieło otrzymał nagrodę Grand Prix w prestiżowym konkursie Papaya Young Directors. Jego celem jest wyłonienie na rynku młodych twórców, którzy na podstawie przekazanego przez firmę briefu realizują ciekawe i kreatywne produkcje.
- Jesteśmy dumni, że w konkursie wygrał spot promujący naszą ofertę. W ten sposób staramy się wspierać młodych i zdolnych reżyserów, których kreatywność często wykracza poza standardowe myślenie, a którzy wpisują się w kod naszej firmy. Bo my też szukamy kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań, które mogą zmienić sposób myślenia o naszych produktach – mówi Dyrektor Pionu Marketingu LINK4, Patrycja Kotecka.
Jednominutowy film promuje usługę holowania i auta zastępczego w ramach Programu Pomocy, który stanowi integralną część każdego pakietu OC. Obejmuje on także pomoc drogową (średnio w 30 minut od zgłoszenia), usprawnienie pojazdu na miejscu, przekazanie wybranej osobie informacji o wypadku, całodobową pomoc informacyjną oraz wymianę uszkodzonego koła na miejscu, jeśli w aucie znajduje się koło zapasowe, lub holowanie do najbliższego warsztatu i naprawę opony, jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa.
Spot będzie emitowany przed „Gwiezdnymi wojnami” do 11 stycznia 2018 roku w ponad 280 kinach studyjnych, zrzeszonych w sieci KinAds. Dostępny jest także na kanale YouTube LINK4.
Kontakt dla mediów