LINK4 docenia bezpiecznych kierowców! Rusza nowa kampania ubezpieczyciela
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza, który kinomani doskonale znają z kultowego polskiego serialu.
Bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Do takiej jazdy zachęca Polaków LINK4 w nowej kampanii marketingowej, która ruszyła 12 stycznia.
- Jako silne i rozpoznawalne polskie Towarzystwo Ubezpieczeniowe mamy prawo i obowiązek, aby pozytywnie wpływać na bezpieczeństwo na drogach i tłumaczyć klientom, że odpowiedzialna i przepisowa jazda to wymierna korzyść finansowa. Tak jak obiecaliśmy wszystkim partnerom handlowym, w 2025 rok wchodzimy z nowym, bardzo mocnym otwarciem i całkowicie nową komunikacją, bazującą na niezwykle istotnym społecznie przekazie. Niebezpieczna, niezgodna z przepisami jazda to zwyczajny obciach! Od wielu miesięcy aktywnie spotykamy się z rynkiem przedstawiając twarde dowody, że w LINK4 stawiamy na jakość naszych produktów. Oferujemy dobre ubezpieczenia, dla dobrych kierowców, a to wszystko w dobrej cenie – tak, by wraz z naszymi partnerami handlowymi, na każdym etapie procesu sprzedażowego, mówić o rentownym biznesie - mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes LINK4.
Koncepcja nowej kampanii marketingowej ubezpieczyciela powstała w odpowiedzi na dramatyczne doniesienia z polskich dróg i czarną serię tragicznych w skutkach wypadków. Pirackie zachowania, nadmierna prędkość i brak wyobraźni na drodze rodzą strach, frustrację i silny sprzeciw społeczny. LINK4 ma na to swoją odpowiedź – będzie doceniać odpowiedzialnych kierowców za ich bezpieczną i przepisową jazdę.
- O tym chcemy powiedzieć w naszej najnowszej kampanii: warto być dobrym kierowcą, jeżdżącym zgodnie z przepisami i takich kierowców będziemy nagradzać i promować w LINK4. Wierzymy, że w ten sposób sprawimy, że bezpieczna jazda będzie się po prostu wszystkim opłacała – podkreśla Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4.
Za koncept spotu odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Brasil, a za jego produkcję Papaya Films. Kampania LINK4 będzie prowadzona m.in. w telewizji, radiu, online, social mediach, na kanale VOD, YouTube, a także we współpracy z influencerami.
LINK do spotu:
https://youtu.be/q-7roKMAMKE
Kontakt dla mediów