Reklamacje inne

Chcesz napisać pochwałę albo zgłosić reklamację?

 

Możesz to zrobić na kilka sposobów

 

Image
ikona_reklamacje_telefonicznie
Telefonicznie

kontaktując się z infolinią pod numerem +48 22 444 44 44,

ze wskazaniem, że zgłaszasz Reklamację wraz z podaniem zastrzeżeń

Image
ikona_reklamacje_listownie
Listownie

na piśmie z dopiskiem „Reklamacja”, na nasz adres:

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. 
(skrócona nazwa: LINK4 TU S.A.)

ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa

Image
ikona_reklamacje_u agenta
u Agenta

osobiście u agenta wykonującego czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego w imieniu i na naszą rzecz pod warunkiem złożenia jej na piśmie lub na innym trwałym nośniku

Image
ikona_reklamacje_osobiscie
Osobiście

osobiście w biurze Spółki:

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. 
ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa

Image
ikona_reklamacje_formularz online
Przez formularz online

za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się poniżej 

Złóż reklamację
Upuść pliki tutaj lub wybierz plik
GIF, JPG, JPEG, PNG, lub PDF, max. 10 MB
Czy chce Pan/Pani otrzymać odpowiedź w formie elektronicznej?
Przetwarzanie danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

LINK4 TU S.A. niezwłocznie rozpatruje złożoną reklamację nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych, liczonych od momentu otrzymania reklamacji.  Jeżeli rozpatrzenie reklamacji jest niemożliwe we wcześniej zakomunikowanym terminie, poinformujemy o przyczynach opóźnienia i nowym terminie rozpatrzenia.

Zapoznaj się z Regulaminem składania i rozpatrywania reklamacji w LINK4 >

 

Mają Państwo prawo do skorzystania z możliwości rozpatrzenia sporu wynikającego z umowy ubezpieczenia przez sąd polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, a w przypadku osób fizycznych - także prawo wystąpienia, po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego, z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego oraz prawo do rozpatrzenia sporu wynikającego z umowy ubezpieczenia w drodze pozasądowego postępowania prowadzonego przy Rzeczniku Finansowym. Konsumenci mają dodatkowo możliwość wystąpienia o pomoc do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta.
Ponadto przysługuje Państwu prawo do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej. Powództwo można wytoczyć:
- w przypadku roszczenia wynikającego z umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC innego niż o odszkodowanie: według przepisów o właściwości ogólnej, bądź przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby poszkodowanego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia,
- w przypadku powództwa wynikającego z umów ubezpieczeń dobrowolnych: według właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby ubezpieczającego, ubezpieczonego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania spadkobiercy ubezpieczonego lub spadkobiercy uprawnionego z umowy ubezpieczenia.
Jako stronę pozwaną należy wskazać Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie.