Epoka hybrydowa zawita do flot samochodowych?
Samochody hybrydowe zyskują w Polsce coraz większą popularność. W pierwszym półroczu 2015 r. zarejestrowano ponad 2450 takich aut, co oznacza, że w porównaniu z tym samym okresem rok temu rynek wzrósł aż o 51 proc.
Epoka hybrydowa zawita do flot samochodowych? - Rzeczpospolita, 11.09.2015
Samochody hybrydowe zyskują w Polsce coraz większą popularność. W pierwszym półroczu 2015 r. zarejestrowano ponad 2450 takich aut, co oznacza, że w porównaniu z tym samym okresem rok temu rynek wzrósł aż o 51 proc. W liczbach bezwzględnych to nadal dość niewiele, tym bardziej, że w ciągu roku w Polsce sprzedaje się ponad 370 tys. nowych aut. Jeśli jednak spojrzeć na wyniki z poprzednich lat: 2004 r. - niecałe 50 takich aut, 2008 r. - ponad 350, widać że Polacy coraz częściej interesują się alternatywnymi źródłami zasilania samochodów.
Ubezpieczenie dla „Anglika” - Rzeczpospolita, 10.09.2015
Właściciele tzw. anglików, czyli samochodów z kierownicą po prawej stronie, często muszą w Polsce płacić więcej za ubezpieczenie. - Wynika to z dużo większego ryzyka. Przed wyprzedzaniem na drodze dwukierunkowej pojazd taki musi znacznie się wychylić; nawet 70 proc. i może znaleźć się na przeciwległym pasie. Dla porównania w przypadku pojazdu z kierownicą po lewej stronie jest to około 20 proc. - wyjaśnia Paweł Boryczka, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Uniqa.
Dlaczego niechętnie się ubezpieczamy? - Rzeczpospolita, 10.09.2015
Mimo że polski rynek ubezpieczeniowy ma już ponad 200 lat, do zachodnioeuropejskich tradycji wciąż nam bardzo daleko. Statystyki i wyniki badań pokazują, że Polacy nadal niechętnie inwestują w polisy. Dlaczego nasza świadomość ubezpieczeniowa jest niska? W dużym skrócie - nie rozumiemy ubezpieczeń, uważamy, że nie stać nas na nie i nie są nam potrzebne. Tymczasem przydają się one w bardzo różnych sytuacjach: np. gdy stracimy kartę kredytową, gdy ekipa remontowa wyrządzi szkodę sąsiadom, podczas zagranicznych wakacji. I co najważniejsze, dają nam poczucie bezpieczeństwa w razie choroby czy kalectwa. I zabezpieczają bliskich w razie naszej śmierci. Dobra oferta produktów ubezpieczeniowych nie musi być skomplikowana i kosztować fortuny.
Poszkodowany nie jest konsumentem – Puls Biznesu, 10.09.2015
Ubezpieczyciele mogą odetchnąć. Wiele wskazuje na to, że w ostatnim momencie uciekli spod prawnego topora. Wczoraj Sąd Najwyższy (SN) - odpowiadając na pytanie warszawskiego sądu apelacyjnego - zdecydował, że poszkodowany w wypadku komunikacyjnym nie jest konsumentem. To bardzo ważna decyzja dla branży. Oznacza dwie rzeczy: poszkodowani nie będą chronieni przez przepisy dotyczące konsumentów oraz w ich obronie nie będzie mógł interweniować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
Oblicz składkę
już teraz
lub zadzwoń
(22) 444 44 23
pon. - pt. 8 - 20