Jak zgłosić szkodę z polisy przedsiębiorstwa?
W jaki sposób zgłosisz likwidację szkody w LINK4?
- Zadzwoń pod numer 22 444 44 44.
- Wyjaśnij, jak doszło do zdarzenia i co dokładnie jest przedmiotem szkody.
- Wyślij wszystkie niezbędne dokumenty na adres szkody@link4.pl, wpisując w tytule numer szkody otrzymany podczas rozmowy telefonicznej.
- Czekaj na rozpatrzenie wniosku – skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Zgłoś likwidację szkody i nie martw się o straty finansowe
Szkoda może przydarzyć się każdemu. O ile dysponujesz odpowiednim ubezpieczeniem, moment jej wystąpienia jest ostatnim, który dostarczy Ci stresu. Proces likwidacji szkody w LINK4 jest zaplanowany w taki sposób, by nie sprawiać problemów i jak najszybciej dostarczyć Ci środki na naprawę szkody. Dzięki temu nie musisz martwić się przedłużającymi się formalności, lecz możesz skupić na prowadzeniu Twojego biznesu.
Przygotuj te dokumenty i zadbaj o szybką likwidację szkody z LINK4
Aby likwidacja szkody przebiegła sprawnie, a odszkodowanie jak najszybciej trafiło na Twoje konto, nie zapomnij o dołączeniu odpowiednich dokumentów do zgłoszenia szkody. Będą to w szczególności:
- dokumenty potwierdzające straty poniesione na skutek zdarzenia, np. rachunki, faktury, gwarancje,
- dokumenty działalności,
- nr rachunku bankowego,
- oświadczenie o VAT,
- zgoda na wypłatę od banku/leasingu,
- oświadczenie współwłaściciela uszkodzonego mienia,
- notatka policyjna ze zdarzenia (o ile została sporządzona).
Przykładowa likwidacji szkody w LINK4
Pan Marek jest właścicielem firmy dostawczej, w której jeździ samochodem Iveco Daily z 2015 roku. Pojazd jest chroniony ubezpieczeniem OC samochodu firmowego – Auto Firmowe 24, za które składka wynosi 542 zł. W wyniku kolizji pojazd został znacząco uszkodzony. Pan Marek wie jednak, że jeśli złoży wszystkie wymagane dokumenty, likwidacja szkody w LINK4 przebiegnie sprawnie i możliwie jak najszybciej.
Zabezpiecz mienie firmy wybierając opcje dodatkowe