W czwartek, 1 marca, startuje nowa edycja programu „Nasz nowy dom” w telewizji Polsat. LINK4 ponownie ubezpieczy nieruchomości, które ekipa programu przeprowadzi w domach rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedza znajdującą się w potrzebie rodzinę, której warunki mieszkaniowe są niezwykle trudne. W ciągu kilku dni pod okiem architekta przeprowadzany jest całkowity remont domu, łącznie z zakupem nowych mebli i wyposażenia. Widzowie przy okazji poznają historię domowników, którzy zostali doświadczeni przez los, borykają się z problemami materialnymi, a niekiedy także z chorobami i inwalidztwem.
- Ten program jest o pomaganiu, czyli o tym, co stanowi fundament działalności zakładów ubezpieczeń. Nowo wyremontowane domy obejmujemy ochroną ubezpieczeniową – opowiada Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4, która odwiedziła z polisą wiele rodzin. – Niezwykle ważne jest dla nas to, że dzięki programowi bohaterowie mogą się dowiedzieć, w jakich momentach życiowych polisa ubezpieczeniowa pozwala nie martwić się o własny dobytek – dodaje.
Poza zaangażowaniem finansowym i ubezpieczeniowym, LINK4 realizuje w programie także cel edukacyjny. W nagraniach odcinków biorą udział zarówno pracownicy firmy, w tym członkowie zarządu, jak i agenci współpracujący z LINK4, którzy poza kamerami tłumaczą rodzinom, w jaki sposób funkcjonuje polisa mieszkaniowa i dlaczego ochrona ubezpieczeniowa jest tak ważna.
LINK4 wspiera ekipę programu „Nasz nowy dom” od 2017 roku i brał udział w już dwóch jego edycjach. Współpracę kontynuujemy także w najnowszej wiosennej serii, której emisja rozpoczyna się w czwartek, 1 marca. W pierwszym odcinku widzowie poznają przejmującą historię pani Beaty, która samotnie wychowuje dwóch synów. Program prowadzi Katarzyna Dowbor.
Udział LINK4 w programie „Nasz nowy dom” wpisuje się w społeczny i prewencyjny wymiar działalności spółki. W ostatnim kwartale 2017 roku do oferowanych polis mieszkaniowych LINK4 rozdał 10 tys. czujników dymu, które są w stanie wykryć widzialny dym powstający w bezpłomieniowym, początkowym stadium pożaru. Z kolei z początkiem 2018 roku firma uruchomiła usługę alertów pogodowych przy każdej polisie mieszkaniowej. Klient posiadający takie ubezpieczenie otrzymuje ostrzeżenie o nadchodzącym niebezpiecznym zjawisku atmosferycznym oraz wskazówki, jak się przed nim uchronić.
Kontakt dla mediów