Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. LINK4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można obejrzeć w reklamie promującej telematyczne rozwiązanie LINK4 Kasa Wraca.
Podobnie jak poprzednie kreacje, także aktualnie emitowana w telewizji reklama jest utrzymana w stylistyce największych przebojów muzycznych. Tym razem widzowie mogą usłyszeć śpiewającą Kasię Moś i The Chance w hitowym numerze Roxette – „Sleeping in my car”, który zostały specjalnie zaaranżowany na potrzeby LINK4.
W telewizyjnym spocie LINK4 stawia na innowacyjny projekt oparty o telemetrię – LINK4 Kasa Wraca, poprzez który zachęca do czerpania korzyści z bezpiecznego stylu jazdy. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.
Dotychczas z LINK4 Kasa Wraca skorzystało prawie 10 tys. osób, które przejechały blisko 11 mln km. Najostrożniejsi kierowcy potrafią wygenerować po 7 pełnych miesiącach nawet 800 zł premii. Mniej ostrożni kierowcy nie muszą się martwić podwyżkami ceny polisy w następnym okresie, bowiem udział w programie ma na celu nagradzanie bezpiecznej jazdy, a nie karanie użytkowników.
Po raz pierwszy LINK4 podjął reklamową współpracę z Kasią Moś w 2014 roku i kontynuuje ją do dziś. Do tej pory mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.
Kontakt dla mediów