Ikona kalendarza 07.03.2012

LINK4 to Superbrand

W najnowszej edycji projektu Superbrands marka LINK4 została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Tym razem nie tylko jurorzy – eksperci w dziedzinie kreowania marek – przyznawali swoje głosy, ale wyboru dokonywali także konsumenci.

LINK4 jako Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Tytuł ma dawać wybierającym je konsumentom świadome lub podświadome poczucie jej przewagi nad markami konkurencyjnymi, stanowić dowód wyjątkowej siły i rozpoznawalności.

Organizacja The Superbrands Ltd., powołana do życia w Wielkiej Brytanii w połowie lat 90-tych, wzięła swój początek od nadawanej na antenie BBC London audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Za swój cel przyjęła promowanie idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują, osiągnęły rynkowy sukces.

Obecnie Superbrands działa już w ponad 80 krajach świata na 5 kontynentach. We wszystkich państwach proces selekcji rozpoczyna się od stworzenia listy marek. W oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży, wielkości budżetów reklamowych, itd. tworzone jest zestawienie ok. 5.000 marek, które w kolejnym etapie zostaje zawężone do 1.500 głównych kandydatów.

Po wstępnej selekcji lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek - niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm, którzy na co dzień zajmują się budową i zarządzaniem markami.
W ramach 6 edycji projektu po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na ostateczne pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.

To kolejna nagroda dla LINK4 przyznana w ostatnim czasie.
W zeszłym roku LINK4 uzyskał nagrody „Złoty Laur Konsumenta” oraz Premium Brand.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC