Link4 otrzymał złote godło „Laur Konsumenta 2011” w kategorii „Ubezpieczenia komunikacyjne direct” w VII eLaurdycji uznanego plebiscytu konsumenckiego. Klienci docenili tym samym tegoroczne innowacje wprowadzone przez towarzystwo. Należą do nich między innymi pakiet ubezpieczeniowy „OC Link4” oraz nowy internetowy kalkulator składek Link4.
– Trudno o lepszy sprawdzian jakości usług świadczonych przez Link4 niż opinie naszych klientów. Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w plebiscycie. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają markę Link4, lecz przede wszystkim uważają nas za solidnego ubezpieczyciela – mówi Roger Hodgkiss, wiceprezes Link4.
Link4 jest pierwszym towarzystwem w Polsce, które wprowadziło do oferty pakiet ubezpieczeniowy („OC Link4”), dzięki któremu każdy, nawet sprawca kolizji, może skorzystać z dodatkowej usługi, jaką jest samochód zastępczy. – Zgodnie z zasadami rynkowymi w przypadku kolizji to osoba poszkodowana może wystąpić o samochód zastępczy w ramach OC sprawcy. Natomiast w ofercie Link4 świadczenie to gwarantujemy także tym naszym klientom, którzy są sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu poważnie uszkodzili lub zniszczyli swój własny samochód – mówi Agata Wiśniewska-Zaleska, dyrektor Departamentu PR w Link4.
Warto przypomnieć, że Link4 był pierwszym ubezpieczycielem w Polsce, który wprowadził do sprzedaży OC wraz z tak zwanym Programem Pomocy, na który składają się między innymi wsparcie przedstawiciela towarzystwa na miejscu wypadku czy bezpłatne holowanie uszkodzonego auta do warsztatu.
Lider ubezpieczeń direct uruchomił także w tym roku nowy kalkulator składek Link4 – dostępny na stronie internetowej towarzystwa. Wyróżnikiem kalkulatora jest rozbudowana pomoc kontekstowa, która na bieżąco wyjaśnia wszelkie wątpliwości klienta, związane na przykład z podawaniem przez niego szczegółowych danych niezbędnych do wyliczenia składki.
Złote godło „Laur Konsumenta 2011” jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym Link4 w tym roku przez klientów. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011. Natomiast w tegorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia auto casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, Link4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.
„Laur Klienta i Konsumenta” to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie najbardziej uznanych produktów i usług w kilkuset kategoriach. Ogólnopolska sonda realizowana jest za pośrednictwem ankiet face-to-face, telefonicznych i internetowych. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie minimum 800 respondentów. Organizatorem projektu jest Kowalski Pro-Media, wydawca „Rzeczy o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
Kontakt dla mediów