Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista w Zespole Wsparcia Klienta i Agenta (K/M)
Twoje zadania:
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta i Agenta LINK4,
- obsługa czatu do kontaktu z Klientami i Agentami,
- wprowadzanie zmian na polisach nowych i odnowieniowych,
- obsługa i rozpatrywanie zgłoszeń Klientów,
- wspieranie Agentów w zakresie obsługi aplikacji do sprzedaży i obsługi polis,
- realizacja celów jakościowych i sprzedażowych.
Wystarczy, że:
- masz dobre umiejętności komunikacyjne,
- jesteś nastawiony/a na cel i jego realizację,
- chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze ubezpieczeń i zdobywać doświadczenie w obsłudze Klienta i Agenta,
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
- jesteś gotowy do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00 (pracujemy 8 godzin dziennie).
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na miesiąc, szkolenia stacjonarne, w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- zniżki pracownicze na produkty LINK4,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.