Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- realizacja procesów zarządzania ryzykiem poprzez monitoring, pomiar, zarządzanie i raportowanie ryzyka,
- przygotowywanie dokumentacji, raportów i sprawozdań zarządczych z obszaru zarządzania ryzykiem na potrzeby Zarządu, Komitetów, Akcjonariusza, KNF,
- prowadzenie analiz ryzyka dla procesów, projektów oraz umów,
- modyfikowanie procesów biznesowych oraz opracowywanie nowych,
- monitorowanie zgodności z przyjętym profilem ryzyka,
- prowadzenie rejestru polityk dot. zarządzania ryzykiem,
- prowadzenie rejestru ryzyk i zdarzeń ryzyka operacyjnego,
- koordynacja procesu zarządzania ryzykiem dostawców ICT oraz outsourcingu regulowanego,
- wdrażanie i raportowanie rozwiązań ESG.
Nasze oczekiwania:
- posiadasz doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem,
- masz zdolności analityczne oraz krytycznego myślenia,
- pakiet MS Office nie stanowi dla Ciebie tajemnic,
- interesujesz się rozwojem zawodowym w obszarze zarządzania ryzykiem,
- jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną oraz wykazujesz proaktywną postawę,
- lubisz współpracować z innymi oraz łatwo nawiązujesz kontakty,
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek to finanse, ekonomia, matematyka) będzie mile widziane.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.