Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Technicznej Likwidacji Szkody – Rzeczoznawca (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
• dokonywanie ocen technicznych, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych,
• weryfikowanie kosztów napraw pojazdów samochodowych,
• analiza i sporządzanie dokumentacji szkodowej od strony technicznej,
• analiza dokumentacji szkodowej pod kątem fraudu,
• kontakt telefoniczny z Poszkodowanym podczas analizy szkody.
• wiedza z zakresu techniki samochodowej, eksploatacji pojazdów i ruchu drogowego,
• znajomość i obsługa programów: Audatex, Info-Ekspert (lub Eurotax/DAT),
• znajomość zasad wyceny wartości pojazdów - w tym pojazdów specjalistycznych,
• komunikatywność i umiejętność pracy bezpośrednio z klientem,
• bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów,
• doświadczenie na stanowisku związanym z techniczną likwidacją szkód komunikacyjnych lub w firmie ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
• mile widziane wykształcenie techniczne związane z motoryzacją lub eksploatacją pojazdów i maszyn.
• stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
• pracę w charakterze stacjonarnego Rzeczoznawcy,
• pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
• wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
• pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
• możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
• kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.