Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Specjalista ds. Planowania i Analiz Finansowych (K/M)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • sporządzanie raportów zarządczych i analiz finansowych wspierających proces podejmowania decyzji biznesowych oraz kontrolę odchyleń w porównaniu do planu,

  • udział w procesie przygotowywania planów finansowych,

  • udział w procesie zamknięcia miesiąca i przygotowywanie wymaganych raportów, danych wsadowych, kontroling poprawności procesu,

  • ścisła współpraca z kluczowymi reprezentantami wybranych obszarów biznesowych i wsparcie analityczne w prowadzonych projektach,

  • systematyczny monitoring KPI, realizacji budżetów.

Nasze oczekiwania:
  • minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze analiz finansowych/kontrolingu,

  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne, samodzielność, inicjatywa, dociekliwość,

  • zaawansowana znajomość MS Excel oraz Power Point,

  • umiejętność komunikacji i współpracy z klientami wewnętrznymi na wszystkich poziomach organizacyjnych,

  • bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły,

  • wykształcenie wyższe (preferowanie kierunki: finansowe, rachunkowość, kontroling).

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,

  • pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w tygodniu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • zniżki pracownicze na produkty LINK4,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!