Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Planowania i Analiz Finansowych (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- sporządzanie raportów zarządczych i analiz finansowych wspierających proces podejmowania decyzji biznesowych oraz kontrolę odchyleń w porównaniu do planu,
- udział w procesie przygotowywania planów finansowych,
- udział w procesie zamknięcia miesiąca i przygotowywanie wymaganych raportów, danych wsadowych, kontroling poprawności procesu,
- ścisła współpraca z kluczowymi reprezentantami wybranych obszarów biznesowych i wsparcie analityczne w prowadzonych projektach,
- systematyczny monitoring KPI, realizacji budżetów.
Nasze oczekiwania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze analiz finansowych/kontrolingu,
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne, samodzielność, inicjatywa, dociekliwość,
- zaawansowana znajomość MS Excel oraz Power Point,
- umiejętność komunikacji i współpracy z klientami wewnętrznymi na wszystkich poziomach organizacyjnych,
- bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły,
- wykształcenie wyższe (preferowanie kierunki: finansowe, rachunkowość, kontroling).
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w tygodniu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- zniżki pracownicze na produkty LINK4,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.