Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Specjalista ds. Obsługi Polis Komunikacyjnych (K/M)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

 

 

Twoje zadania:
  • aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych i nowych Klientów,

  • obsługa Klientów, którzy sprzedali lub kupili pojazd z ubezpieczeniem w LINK4,

  • na życzenie Klienta sprzedaż dodatkowych produktów,

  • realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych,

  • praca na systemach wspierających sprzedaż.

Wystarczy, że:
  • masz chęć do pracy w systemie prowizyjnym – u nas nie ma limitu wysokości wynagrodzenia,

  • silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych to Twój wyznacznik,

  • masz dobre umiejętności komunikacyjne (telefoniczny kontakt z Klientem),

  • posiadasz gotowości do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00 (pracujemy 8 godzin dziennie),

  • chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze ubezpieczeń i zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta,

  • posiadasz wykształcenie min. średnie.

W zamian oferujemy Ci:

 

  • uczciwe warunki zatrudnienia: umowa o pracę,

  • profesjonalne i płatne miesięczne szkolenie pod opieką indywidualnego Mentora – eksperta w sprzedaży – jako inwestycję na dobry początek,

  • atrakcyjny system prowizyjny, wysoką premię za każdą sprzedaną i opłaconą polisę, w tym także za polisy, które ofertowałeś, a Klient dokończył zakup przez naszą stronę,

  • możliwość rywalizacji w konkursach sprzedażowych z nagrodami pieniężnymi, rzeczowymi i o wyjazdy zagraniczne oraz atrakcyjne wyjścia integracyjne,

  • prace w systemie hybrydowym (1 – 2 dni pracy w biurze na kwartał, pozostałe dni pracujemy zdalnie. Istnieje też możliwość częstszej pracy z biura, ale to Ty decydujesz czy chcesz z niej skorzystać),

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4, przelewy przedświąteczne, tzw. „wczasy pod gruszą”,

  • zniżki na nasze własne produkty,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: Klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest Klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!