Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Obsługi Polis Komunikacyjnych (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych i nowych Klientów,
- obsługa Klientów, którzy sprzedali lub kupili pojazd z ubezpieczeniem w LINK4,
- na życzenie Klienta sprzedaż dodatkowych produktów,
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych,
- praca na systemach wspierających sprzedaż.
Wystarczy, że:
- masz chęć do pracy w systemie prowizyjnym – u nas nie ma limitu wysokości wynagrodzenia,
- silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych to Twój wyznacznik,
- masz dobre umiejętności komunikacyjne (telefoniczny kontakt z Klientem),
- posiadasz gotowości do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00 (pracujemy 8 godzin dziennie),
- chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze ubezpieczeń i zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz wykształcenie min. średnie.
W zamian oferujemy Ci:
- uczciwe warunki zatrudnienia: umowa o pracę,
- profesjonalne i płatne miesięczne szkolenie pod opieką indywidualnego Mentora – eksperta w sprzedaży – jako inwestycję na dobry początek,
- atrakcyjny system prowizyjny, wysoką premię za każdą sprzedaną i opłaconą polisę, w tym także za polisy, które ofertowałeś, a Klient dokończył zakup przez naszą stronę,
- możliwość rywalizacji w konkursach sprzedażowych z nagrodami pieniężnymi, rzeczowymi i o wyjazdy zagraniczne oraz atrakcyjne wyjścia integracyjne,
- prace w systemie hybrydowym (1 – 2 dni pracy w biurze na kwartał, pozostałe dni pracujemy zdalnie. Istnieje też możliwość częstszej pracy z biura, ale to Ty decydujesz czy chcesz z niej skorzystać),
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4, przelewy przedświąteczne, tzw. „wczasy pod gruszą”,
- zniżki na nasze własne produkty,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: Klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest Klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.