Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę (OC i AC),
- rozpatrywanie dodatkowych roszczeń w ramach prowadzonego procesu,
- wydawanie decyzji i zapobieganie nienależnym wypłatom odszkodowań,
- przekazywanie klientom telefonicznej oraz mailowej informacji odnośnie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,
- współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji.
Wystarczy, że:
- masz minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych,
- dobrze znasz przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postepowaniu likwidacyjnym,
- nie boisz się samodzielnie podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
- lubisz rozmawiać z klientami i negocjować z nimi.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.