Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Specjalista ds. Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych (K/M)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę (OC i AC),

  • rozpatrywanie dodatkowych roszczeń w ramach prowadzonego procesu,

  • wydawanie decyzji i zapobieganie nienależnym wypłatom odszkodowań,

  • przekazywanie klientom telefonicznej oraz mailowej informacji odnośnie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,

  • współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji. 

Wystarczy, że:
  • masz minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych,

  • dobrze znasz przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postepowaniu likwidacyjnym,

  • nie boisz się samodzielnie podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,

  • lubisz rozmawiać z klientami i negocjować z nimi.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,

  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!