Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Osobowych (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- samodzielna obsługa procesów likwidacji szkód osobowych,
- koordynowanie programów rehabilitacyjnych w szkodach osobowych,
- przygotowywanie odpowiedzi na odwołania poszkodowanych / pełnomocników od decyzji ubezpieczyciela,
- przygotowywanie i akceptowanie decyzji w prowadzonych postępowaniach szkodowych,
- negocjowanie warunków ugody w procesie likwidacji szkody osobowej w zakresie posiadanej licencji (uprawnień),
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma od instytucji np. Rzecznik Finansowy, KNF.
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej likwidacji szkody osobowej.
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 2- letnie doświadczenie w obszarze likwidacji szkód osobowych,
- wyższe wykształcenie w obszarze prawa, administracji lub zarządzania,
- znajomość przepisów prawa cywilnego, ubezpieczeniowego oraz karnego,
- umiejętność analizy danych i weryfikacji odpowiedzialności ubezpieczeniowej,
- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji swojej pracy.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w tygodniu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- zniżki pracownicze na produkty LINK4,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.