Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Specjalista ds. Likwidacji Szkód Osobowych (K/M)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • samodzielna obsługa procesów likwidacji szkód osobowych,

  • koordynowanie programów rehabilitacyjnych w szkodach osobowych,

  • przygotowywanie odpowiedzi na odwołania poszkodowanych / pełnomocników od decyzji ubezpieczyciela,

  • przygotowywanie i akceptowanie decyzji w prowadzonych postępowaniach szkodowych,

  • negocjowanie warunków ugody w procesie likwidacji szkody osobowej w zakresie posiadanej licencji (uprawnień),

  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma od instytucji np. Rzecznik Finansowy, KNF.

  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie prowadzonej likwidacji szkody osobowej.

Nasze oczekiwania:
  • co najmniej 2- letnie doświadczenie w obszarze likwidacji szkód osobowych,

  • wyższe wykształcenie w obszarze prawa, administracji lub zarządzania,

  • znajomość przepisów prawa cywilnego, ubezpieczeniowego oraz karnego,

  • umiejętność analizy danych i weryfikacji odpowiedzialności ubezpieczeniowej,

  • umiejętność planowania i samodzielnej organizacji swojej pracy.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,

  • pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w tygodniu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • zniżki pracownicze na produkty LINK4,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!