Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista ds. Compliance (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- identyfikacja, ocena oraz monitoring potencjalnych ryzyk Compliance,
- analiza wymogów regulacyjnych i identyfikacja zmian w prawie,
- przeprowadzanie kontroli i analiz Compliance w zakresie stosowania przepisów i regulacji wewnętrznych,
- udział w procesie wdrażania nowych produktów oraz wprowadzania zmian w ofercie produktowej,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających nieprawidłowości i naruszenia,
- opiniowanie regulacji wewnętrznych,
- ocena materiałów marketingowych,
- weryfikacja przeprowadzonego monitoringu list sankcyjnych,
- przygotowywanie raportów oraz prowadzenie rejestrów Departamentu Compliance,
- propagowanie kultury Compliance w organizacji, w tym prowadzenie szkoleń z zakresu Compliance.
Nasze oczekiwania:
- masz co najmniej 4 letnie doświadczenie w obszarze Compliance (w tym min. 2 letnie w branży ubezpieczeniowej),
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- interesujesz się rozwojem zawodowym w obszarze Compliance,
- jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną oraz wykazujesz proaktywną postawę,
- lubisz współpracować z innymi oraz łatwo nawiązujesz kontakty.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.