Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (K/M)
Jeśli szukasz pracy związanej wyłącznie z telefoniczną obsługą klienta oraz solidnego pracodawcy, który docenia każdego pracownika – dołącz do naszego zespołu!
Twoje zadania:
- rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów,
- udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami.
Wystarczy, że:
- chętnie niesiesz pomocy klientom,
- masz nastawienie na pracę zespołową,
- dobrze organizujesz pracę i jesteś sumienną osobą,
- posiadasz umiejętność aktywnego słuchania i rozwiązywania problemów,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania, to jest to, co Cię wyróżnia
W zamian oferujemy Ci:
- umowę o pracę od pierwszego dnia. Twoje możliwe wynagrodzenie na start - podstawa 4300 zł brutto i do 860 zł brutto premii za jakość wykonywanej przez Ciebie pracy),
- pracę w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w obszarze związanym z ubezpieczeniami,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.