Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży Agencyjnej (K/M) - województwo lubuskie, małopolskie
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- utrzymywanie oraz rozwój relacji między LINK4, a partnerami w województwie (lubuskim lub małopolskim),
- współpraca nad rozwojem sprzedaży oraz realizacja planów sprzedaży,
- budowanie programów motywacyjnych dla punktów sprzedaży,
- organizacja oraz uczestnictwo w szkoleniach dla agentów,
- uczestniczenie w budowaniu procesów obsługi kanału agencyjnego i utrzymywanie relacji z pozyskanymi partnerami.
Wystarczy, że:
- posiadasz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą agencyjną,
- masz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i łatwo nawiązujesz kontaktu z innymi,
- cechuje Cię samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- posiadasz praktyczną znajomość Excela oraz Power Pointa,
- masz prawo jazdy kategorii B,
- znajomość rynku ubezpieczeniowego, znajomość produktów LINK4 (zakres, OWU, korzyści) będzie Twoim dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- wynagrodzenie uzależnione również od Twoich wyników sprzedażowych,
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (auto, laptop, telefon),
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.