Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży Agencyjnej (K/M) - województwo lubuskie, małopolskie

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • utrzymywanie oraz rozwój relacji między LINK4, a partnerami w województwie (lubuskim lub małopolskim),

  • współpraca nad rozwojem sprzedaży oraz realizacja planów sprzedaży,

  • budowanie programów motywacyjnych dla punktów sprzedaży,

  • organizacja oraz uczestnictwo w szkoleniach dla agentów,

  • uczestniczenie w budowaniu procesów obsługi kanału agencyjnego i utrzymywanie relacji z pozyskanymi partnerami.

Wystarczy, że:
  • posiadasz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą agencyjną,

  • masz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i łatwo nawiązujesz kontaktu z innymi,

  • cechuje Cię samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej,

  • posiadasz praktyczną znajomość Excela oraz Power Pointa,

  • masz prawo jazdy kategorii B,

  • znajomość rynku ubezpieczeniowego, znajomość produktów LINK4 (zakres, OWU, korzyści) będzie Twoim dodatkowym atutem.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,

  • wynagrodzenie uzależnione również od Twoich wyników sprzedażowych,

  • wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (auto, laptop, telefon),

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!