Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Analityk w Zespole Zwalczania Przestępczości Ubezpieczeniowej (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- wstępna selekcja szkód (ocena szkody pod kątem występowania symptomów fraudowych),
- tworzenie raportów i analiz opartych na danych polisowo-szkodowych,
- tworzenie narzędzi usprawniających proces raportowania i analiz,
- udział w pracach związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu informatycznego wspierające proces identyfikacji nadużyć,
- statystyczna analiza danych wspierająca proces likwidacji szkód, sprzedaży polis.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub studia ostatniego roku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym,
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel,
- znajomość podstaw MS SQL Server,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność w działaniu, dociekliwość, kreatywność oraz dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dodatkowo docenimy umiejętność programowania w VBA,
- znajomość branży ubezpieczeniowej jest bardzo mile widziana.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.