Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Administrator Baz Danych (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- administracja bazami danych: instalacja, konfiguracja i utrzymanie baz danych w tym monitorowanie wydajności, backupy, odtwarzanie, zarządzanie bezpieczeństwem,
- planowanie i wdrażanie aktualizacji oraz poprawek bezpieczeństwa dla systemów i baz danych,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania warstw poniżej warstwy aplikacji (hardware / chmura, system operacyjny, bazy danych),
- wsparcie zespołów aplikacyjnych w optymalizacji wydajności i rozwiązywaniu problemów
- zarządzanie konfiguracją platformy analitycznej,
- udział w projektach IT związanych rozwojem infrastruktur IT.
Oczekujemy:
- minimum 5 lat doświadczenia w administracji bazami danych,
- praktycznego doświadczenia w zarządzaniu bazami danych PostgreSQL, Oracle, MS SQL,
- praktycznego doświadczenie w zarządzaniu systemem AIX,
- znajomość systemu Linux/Unix i Windows Server,
- znajomość zagadnień i technologii związanych z hurtownią danych: SSIS, SSAS, SSRS,
- doświadczenia w optymalizacji baz pod kątem wydajności i stabilności, konfiguracja klastra.
Dodatkowo docenimy:
- umiejętność tworzenie baz danych usługi Azur SQL Database przy użyciu narzędzi Terraform,
- doświadczenie praktyczne z bazami noSQL (mongoDB) i mySQL,
- doświadczenie w pracy z bazami w usługach cloudowych - Azure, OCI (rozwiązania chmurowe),
- certyfikaty związane z administracją baz danych (np. Oracle Certified Professional, Microsoft Certified: Azure Database Administrator), znajomość usług chmurowych związanych z bazami danych (np. AWS RDS, Azure SQL Database).
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.