Kup online
polisę OC/AC
Obraz
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Reklamy LINK4 w formie teledysków

Czas czytania: 1 min. 47 sek.

Wystartowaliśmy z drugą częścią nowej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Tym razem na YouTube prezentujemy teledyski. Występują w nich, tak jak w spocie TV i reklamie radiowej, artyści znani z programów: X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland.

„W teledyskach informujemy nie tylko o możliwości płacenia za ubezpieczenia LINK4 punktami Payback, ale także o tym, że każdy klient kupując polisę mieszkaniową lub turystyczną otrzyma pięć razy więcej punktów niż dotychczas. W ciągu roku obecności w programie Payback wystawiliśmy ponad 100 tysięcy polis z punktami. Widać, że to atrakcyjny benefit dla naszych klientów.” – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w LINK4.

„Ważnym elementem kampanii jest obecność w mediach społecznościowych. Daje nam to przestrzeń do komunikacji z klientami. Poświęcamy więc dużo uwagi Facebookowi oraz badamy potencjał Instagramu i Twittera. Na Instagramie założyliśmy profil link4friends, na którym opublikowaliśmy zdjęcia artystów z planu. Współpraca z artystami już na starcie zapewniła nam świetny ruch i wiele pozytywnych komentarzy.” - powiedziała Ania Pińkowska, Social Media Manager z Departamentu Business.

W teledyskach LINK4 występują: Adam Michalski z Sound’n’Grace (Mam Talent), Kasia Moś (Must Be The Music), Mateusz Krautwurst (The Voice of Poland) oraz zespół The Chance (X Factor).

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz składkę 

już teraz

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon. - pt. 8 - 20