Kup online
polisę OC/AC
Obraz
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Motocykl turystyczny do 10 tys. zł. Top 5 propozycji

Image
Ikona klienta
353zł
Pan Jacek 38 lat, prawo jazdy od 21 lat. Ford Fiesta 1.2 MR`09 Ambiente z 2009 roku. Cena objemuje: ubezpieczenie OC.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
Ikona klienta
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
353zł
Pan Jacek 38 lat, prawo jazdy od 21 lat. Ford Fiesta 1.2 MR`09 Ambiente z 2009 roku. Cena objemuje: ubezpieczenie OC.
Oblicz składkę
Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
595zł
Pani Renata 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
595zł
Pani Renata 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC.
Oblicz składkę
Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
723zł
Pan Krzysztof 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC + Auto Assistance.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
723zł
Pan Krzysztof 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC + Auto Assistance.
Oblicz składkę
Czas czytania: 5 min. 34 sek.

Motocykle do 10 tys. zł to doskonały pomysł dla osób, które szukają fantastycznego sposobu na emocjonującą podróż – zwłaszcza jeśli ma być to ich pierwszy jednoślad w życiu. Na rynku znajdziesz kilka interesujących propozycji od topowych producentów w tym przedziale cenowym. Sprawdź więc nasze rekomendacje. 

Spis treści:
1. Motocykl turystyczny do 10 tys. zł. Wygodny i niedrogi jednoślad
2. Jaki motocykl turystyczny do 10 tys. zł? – 5 propozycji
3. Motocykl do 10 tys. zł. Na co warto szczególnie uważać?
4. Teraz już wiesz, jaki motocykl turystyczny do 10 tys. zł wybrać!

Czy motocykl turystyczny do 10 tys. zł to dobry pomysł na początek przygody z jednośladami? Jaki motocykl do 10 tys. zł wybrać i o czym jeszcze pamiętać? Na te wszystkie pytania odpowiedź przygotowaliśmy w poniższym tekście. 

Motocykl turystyczny do 10 tys. zł. Wygodny i niedrogi jednoślad 

Czy jakikolwiek produkt może być niedrogi, niezawodny i spełniający oczekiwania użytkowników? Zestawiając te trzy wartości obok siebie, zazwyczaj musimy wybrać dwie cechy z trzech. Spróbujemy udowodnić, że mimo wszystko przy odrobinie determinacji można znaleźć stosunkowo tani jednoślad, który zaspokoi oczekiwania podczas dłuższych tras i wielu lat eksploatacji. Kwota 10 tys. zł jest wystarczająca, by nabyć motocykl renomowanej marki

Motocykle turystyczne to konstrukcje, które przystosowane zostały do długich i dalekich podróży. Mimo dużych pojemności silników nie osiągają one imponujących prędkości, a ich przyspieszenie nie powoduje problemów z utrzymaniem maszyny. Charakteryzują się one jednak wysokim komfortem jazdy, co pozwala maksymalizować skupienie na drodze i potencjał do pokonywania bardzo odległych tras. Kierowcy i pasażerowie nie muszą siedzieć w nienaturalnej pozycji (jak np. na chopperach lub motocyklach sportowych), a zwrotność i hałas nie powodują zagrożenia (jak np. w przypadku motocykli terenowych typu cross lub enduro). Otrzymujesz po prostu jednoślad zapewniający przyjemność z podróżowania. 

Zobacz także: Prawo jazdy na motocykl – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

motocykl-do-10-tys

Jaki motocykl turystyczny do 10 tys. zł? – 5 propozycji 

Znalezienie motocykla turystycznego do 10 tys. zł sygnowanego logo renomowanego producenta nie jest wcale niemożliwe. Najlepszym tego przykładem są m.in. poniższe propozycje, które przygotowaliśmy w opracowaniu zestawienia o dane rynkowe i opinie użytkowników. Mamy więc pewność, że każda z prezentowanych maszyn spełni Twoje potrzeby i wymagania – ostateczny wybór naprawdę będzie zależeć od preferencji wizualnych. 

BMW R 1100 RT

BMW to niekwestionowany lider motoryzacyjny. Zarówno jednoślady, jak i auta marki BMW cieszą się ogromnym uznaniem konsumentów na całym świecie. Warto więc zainteresować się motocyklem BMW R 1100 RT. Wyposażony jest on w dwucylindrowy silnik BMW o doskonałej żywotności i niskim skomplikowaniu technicznym. Warto jednak wiedzieć, na co zwracać uwagę podczas zakupu, by nie wejść na tzw. minę, która będzie kosztowna w naprawie.

Sprawdź, czy silnik nie wykazuje oznak wycieków – zwłaszcza w miejscu łączenia ze skrzynią biegów. Spójrz przy okazji na stan skrzyni (łożyska) i sprzęgła (tarcza, docisk, wysprzęglik). Do tego dochodzi: 

  • układ przeniesienia napędu na tylne koło (łożyska i uszczelniacze przekładni kątowej), 

  • łożyska wahacza, 

  • wał napędowy,

  • stan zawieszenia (przedni przegub kulowy i amortyzatory)

  • praca silnika na wolnych obrotach.

Podczas zakupu korzystaj ze wsparcia osób, które mają doświadczenia z motocyklami BMW. Pomogą oni wycenić ew. serwis pozakupowy i ocenią realną wartość motocykla lepiej, niż zrobi to osoba bez takiej wiedzy i umiejętności. 

Honda ST1100 Pan European

Honda ST1100 Pan European to jedna z najciekawszych maszyn w tym zestawieniu. Jest to wygodny, żywotny i ciekawy jednoślad turystyczny, którego naprawy są rozsądnie wycenione. Przebiegi powyżej 200 tys. km nie są dla Hondy ST1100 Pan European wyzwaniem. 

Podczas kupna sprawdź łożyska główki ramy i przedni widelec. Ze względu na wagę maszyny są to komponenty mocno obciążone. Z kolei układ wydechowy i tylny wahacz mogą korodować – podobnie jak zbiornik paliwa od wewnątrz, który od dłuższego czasu był nieużytkowany. Po zakupie (zwłaszcza gdy nie znasz historii motocykla) wymień pasek rozrządu. Producent zaleca robić to, co ok. 150-160 tys. km.

Suzuki GSF 600/1200 Bandit

Chociaż mieliśmy podać 5 przykładów motocykli, porównanie Suzuki GSF Bandit w wersji 600 i 1200 nie powinno nikogo zaskakiwać. Należy jednak skupić się na maszynach posiadających zmodernizowaną ramę (od 2000 roku dla 1200 i od 2001 roku dla 600). 

Czym te motocykle różnią się od siebie oprócz pojemności silnika? Są to przede wszystkim: hamulce, tylne wahacze, zawieszenie i moc. Suzuki GSF 600 Bandit to świetny zakup dla osób początkujących, zaś 1200 dla zaawansowanych kierowców

Triumph Sprint ST 955i

Niska awaryjność, komfort prowadzenia i zrywność silnika to największe atuty motocykla Triumph Sprint ST 955i. Większość obaw związanych z jednośladami marki Triumph wynika z nieco mniejsze popularności, przez co potencjalni kupcy boją się o dostępność części zamiennych lub ich cen – zupełnie niesłusznie. Trzycylindrowy silnik generuje 105-118 KM – w zależności od roku produkcji danej maszyny. Gwarantuje on tym samym mnóstwo przyjemności z podróżowania.

Yamaha XJ900 Diversion

Yamaha XJ900 Diversion to duży i ciężki motocykl do 10 tys. zł. Nie jest to jednak powód, dla którego należy skreślać go z listy. Silnik XJ900 charakteryzuje się imponującą niezawodnością, o czym świadczy m.in. fakt, że wiele egzemplarzy przekracza barierę 200-300 tys. km

Sam serwis nie należy do wymagających. XJ900 Diversion bez trudu poradzi sobie z dużym obłożeniem i nawet obładowany kuframi pozwala na naprawdę długie trasy. Dzięki swojej charakterystyce, Yamaha XJ900 to świetny wybór dla osób, które wybierają się na podróż jednośladem w trudnych warunkach. 

motocykl-szosowo-turystyczny-do-10-tys

Zostaw numer - oddzwonimy

i wyliczymy dla Ciebie atrakcyjną cenę!

Motocykl do 10 tys. zł. Na co warto szczególnie uważać? 

Stan techniczny motocykla to definitywna podstawa. Jakiekolwiek niepokojące dźwięki w trakcie oględzin, powinny wskazać, że dany egzemplarz nie jest najlepszym wyborem zakupowym – zwłaszcza dla osób, które nie mają doświadczenia z jednośladami i nie zajmują się mechaniką. Oczywiście często może okazać się to drobna usterka, która będzie idealnym wyjściem do negocjacji cenowych, lecz takie ryzyko powinni podejmować wyłącznie eksperci. 

Nie oznacza to jednak, że stan wizualny jednośladu można pominąć. Jest on równie ważny i może opowiedzieć wiele o historii danej maszyny. Szczególnie uczulamy na to, przy zakupie jednośladu w różnego rodzaju komisach i u handlarzy. Często stosują oni sztuczki, które mają sztucznie podnieść wartość motocykla. W wielu przypadkach im się to udaje – zwłaszcza z niedoświadczonymi kupcami. Malowanie elementów silnika tzw. srebrzanką i duża ilość naklejek na plastikach to sygnał, że sprzedawca ukrywa przed Tobą niedociągnięcia, usterki i prawdziwą historię jednośladu.

Przeczytaj również: Praktyczny minivan do 20 tys. 5 propozycji kompaktowych samochodów

motocykle-do-10-tys

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 353 zł!

Image
Ikona klienta
Mężczyzna, 38 lat, Ford Fiesta

353 zł

Oblicz składkę

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 364 zł!

Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
Kobieta, 46 lat, Honda Civic

364 zł

Oblicz składkę

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 373 zł!

Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
Mężczyzna, 39 lat, Volkswagen Passat

373 zł

Oblicz składkę

Teraz już wiesz, jaki motocykl turystyczny do 10 tys. zł wybrać! 

Motocykl turystyczny do 10 tys. zł to świetny wybór dla osób, które chcąc spróbować sił w podróżowaniu jednośladem. Do tej kwoty można znaleźć wiele interesujących konstrukcji, które będą w satysfakcjonującym stanie technicznym i wizualnym. Warto jednak wiedzieć, na co zwracać uwagę podczas zakupu, by mieć pewność, że będzie on niezawodny i wydajny – zwłaszcza że są to nierzadko maszyny ze stosunkowo wysokimi przebiegami, mające na karku kilka lub nawet kilkanaście lat. 

Pamiętaj o tym, że inwestując w motocykl szosowo turystyczny do 10 tys. zł, musisz go ubezpieczyć. Nie oznacza to jednak, że musisz przepłacać za swoją polisę ubezpieczeniową. W LINK4 dla motocyklistów znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz – w atrakcyjnych pieniądzach. Do dyspozycji Klientów oddajemy m.in.:

  • obowiązkowe OC z Programem Pomocy i Assistance Opony;

  • Auto Assistance, czyli szybką pomoc w razie wypadku, awarii lub kradzieży;

  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW.

Sprawdź, jakie korzyści niosą poszczególne polisy i poznaj szczegóły oferty LINK4. Już podstawowy pakiet OC gwarantuje Ci pomoc w trudnych sytuacjach na drodze dzięki Programowi Pomocy. Możesz liczyć na:

  • pomoc w ciągu 30 minut na terenie całego kraju – przez całą dobę;

  • transport do warsztatu w razie wypadku;

  • pomoc w wymianie opony;

  • pojazd zastępczy do 3 dni w razie wypadku lub kradzieży.

Potrzebujesz większego poczucia ochrony? Zainwestuj w Auto Assistance, dzięki któremu otrzymujesz:

  • pomoc w niemal całej Europie;

  • holowanie do 500 km;

  • dostarczenie paliwa;

  • samochód zastępczy lub nocleg lub transport w razie wypadku lub kradzieży.

Chcesz mieć pewność, że po wypadku otrzymasz wsparcie finansowe na leczenie? Polisa NNW chroni Ciebie i pasażerów. Skorzystaj z wygodnego kalkulatora, aby obliczyć składkę ubezpieczenia. Skontaktuj się również z naszym zespołem i zabezpiecz się już teraz z najlepszą ofertą na rynku. Nie musisz nawet wychodzić z domu, dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu. 

Odwiedź kalkulator OC dostępny na naszej stronie, aby obliczyć wysokość składki.

Szczegółowe informacje o produktach, limitach i wyłączeniach, a także OWU dostępne są na stronie www.link4.pl.

Przeczytaj podobne wpisy

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz składkę 

już teraz

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon. - pt. 8 - 20