Ruszyła nowa kampania reklamowa LINK4. Do kampanii zaprosiliśmy artystów znanych z takich programów, jak X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland. Kampania promuje polisy OC/AC, mieszkaniowe i turystyczne oraz możliwość płacenia za nie punktami PAYBACK.
„Nowa strategia LINK4 zakłada zwiększenie w portfelu udziału ubezpieczeń mieszkaniowych oraz turystycznych. Dlatego informacje o tych produktach pojawiają się w spocie telewizyjnym obok polis komunikacyjnych, a dodatkowo będą niezależnie promowane w innych mediach. Kampania wspiera także nasze główne kanały sprzedaży: directowy i agencyjny oraz promuje możliwość płacenia punktami Payback za polisy LINK4.” – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w LINK4.
„Ubezpieczenia to w sensie reklamowym bardzo mało angażująca kategoria. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyróżniającą formę muzyczną i wykorzystanie znanego przeboju „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang oraz zaangażowanie artystów, którzy odnieśli sukces w programach typu talent show.” – powiedziała Joanna Talaśka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4.
W kampanii LINK4 wzięli udział: Sound’n’Grace z„Mam Talent”, Kasia Moś – finalistka „Must Be The Music”, Mateusz Krautwurst oraz Antek Smykiewicz, którzy rywalizowali ze sobą w finale "The Voice of Poland", Marcin Czyżewski, uczestnik „Szansy na sukces”, zespół The Chance – wspólne przedsięwzięcie uczestniczek „X Factora”, czyli połączonych przez jurorów kobiet o niezwykłych głosach i charyzmie: Magdy Adamiak, Agnieszki Latusek i Moniki Marcol.
Czytaj więcej o uczestnikach projektu W dobrym towarzystwie.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Make.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z planu polubcie nas na Instagramie!
www.instagram.com/link4friends
Kontakt dla mediów